Quick wins winkelplan
Heyerick, een groeiend familiebedrijf, richt zich tot de vakman met shop, service & specials. Hun aanbod focust op kwalitatieve gereedschap, beschermingsmiddelen, werkkledij en alles om veilig op hoogte te werken.
In de winkel in Nazareth ontdek je in de 3000m² winkelruimte professionele werkkledij & gereedschappen. Hun enthousiaste medewerkers staan klaar om advies te geven.
Heyerick contacteerde ons om de winkeluitbreiding te helpen vormgeven. In afwachting van de nieuwe winkel stelden we voor om een ‘quickwins’ traject te doorlopen in de bestaande winkel.
Na een grondige analyse brachten we de werkpunten voor de winkel in kaart. In afwachting van de nieuwe winkel kan Heyerick met enkele eenvoudige ingrepen winst boeken.
Uit de analyse van de bestaande winkel bleek dat klanten een groot deel van de productgroepen niet terugvinden of niet hebben gezien. Door enkele ingrepen in het winkelplan zorgen we voor een hernieuwde klantenreis door de winkelruimte.
De communicatie in een winkelruimte heeft verschillende lagen met verschillende functies: oriënteren, activeren, productondersteunend werken, identiteit weergeven,..
Om deze communicatie gestructureerd toe te passen werkten we voor Heyerick aan een communicatieplan voor de hernieuwde winkelruimte.
+ Quick wins voor je winkel of showroom
Wil je je winkel of showroom snel klaarstomen voor de toekomst?
Tijdens een kort traject kijken we naar laagdrempelige en snel te implementeren aanpassingen die je omzet en bezoekersaantallen verhogen.