Film Fest Gent (of kortweg FFG) viert in 2023 zijn 50ste editie: een verjaardag die gepaard gaat met een nieuwe huisstijl, en dus onvermijdelijk met een restant aan promotiematerialen in de vorige stijl. In plaats van deze materialen weg te gooien, koos FFG ervoor om ze een tweede leven te geven. Zo kan het festivalpubliek straks – via deze unieke merchandise – een stukje tastbare filmfestivalgeschiedenis mee naar huis nemen. Als kers op de taart is er de expo FFG-remake. Tijdens de expo werd het oude promomateriaal naast de nieuwe unieke circulaire designobjecten gezet
Wat we deden
Voor de ultieme beleving ontwierpen we nieuwe expomeubels en bouwden we het verhaal op. De journey van de expobezoeker begint bij de eerste affiche uit 1974 en meandert langsheen uitleg over de makers van de nieuwe unieke merchandising richting de nieuwe FFG huisstijl.
Concept
Meubelontwerp
Interieurontwerp
Scenografie
werfcoördinatie
Let's meet & talk!
Wil je ook naar een optimale customer journey in je bedrijf? Wil je je online identiteit doortrekken naar de uitstraling van je bedrijfsinterieur of showroom?